У навчальному закладі створена та існує цілісна система методичної роботи, створені умови для підвищення фахової майстерності вчителів.
Мета: стимулювати мотивацію педагогів до усвідомленого набуття професійно – особистісної компетенції.
Завдання:
-
взаємозбагачення професійного та особистісного зростання педагогів в умовах реалізації Базового компонента освіти;
-
планування, організація, проведення навчання педагогів і зворотній зв’язок за його результатами;
-
навчання педагогів умінню адаптувати отриману теоретичну та практичну інформацію до умов власної педагогічної діяльності;
-
створення та постійне вдосконалення кожним педагогом власної системи діяльності на засадах творчого пошуку та реалізації нових ідей у практичній роботі.
Переглянути:
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності педагогів забезпечують такі форми методичної роботи:
-
Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
-
Tеоретично – практичниі семінари;
-
Cемінари-практикуми;
-
Колективні перегляди занять.
-
Школа молодого вчителя
Семінар-практикум “Критичне мислення”: