Номінація (секція) Виставки:
«Нова українська школа: дидактичне наповнення»
Досвід роботи (переглянути)
Мета роботи полягає у формуванні особистості з глибоким відчуттям своїх коренів, роду, родини, народу; у розвитку кращих ментальних рис дитини, у пробудженні інтересу та прищепленні глибокої любові до рідної мови, літератури, історії, поваги до символів, традицій та звичаїв українців.
Навчальні проекти (переглянути)
Важливим традиційним засобом національно-патріотичного виховання є вивчення символіки нашого народу. Знайомство з народними та державними символами відбувається в першому класі, яке постійно поглиблюється в ході проведення виховних годин та ранків. З приводу цього вчителями початкових класів розроблені навчальні проекти з різних тем, які можна використовувати на уроках з природознавства, Я у світі, літературного читання, української мови тощо.
Розробки уроків (переглянути)
Впроваджуючи національно-патріотичне виховання на уроках, в учнів не тільки формується почуття патріотизму, національної свідомості і любові до національних традицій, культури, мови, а ще й підвищується інтерес до вивчення навчальних предметів, розвивається творче та критичне мислення.
Контрольні роботи (переглянути)
Творчою групою вчителів розроблено презентації контрольних робіт національно-патріотичного спрямування з української мови та літературного читання для 2-4 класів, де подано методику проведення певного виду контролю, критерії оцінювання, зміст та відповідне оформлення матеріалів до роботи.
Сценарії виховних заходів (переглянути)
Діти беруть активну участь у проведенні виховних годин, свят «Козацькому роду нема переводу», «з Україною в серці», «Історичні місця нашої області» та інші. Під час проведення декади початкових класів в лютому-березні кожного року багато заходів проводиться в початковій школі саме в напрямку національно-патріотичного виховання як на уроках так і у виховних заходах.
Презентація досвіду (переглянути)