
– Наказ “Внутрішня система забезпечення якості освіти.” (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Етапи формування внутрішньої системи якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти
- Оцінювання результатів навчання учнів 1 – 4 класів НУШ
Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти” (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
- Оцінювання результатів навчання учнів 5 – 6 класів НУШ
Наказ МОН від 01.04.2022 № 289 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти” (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
- Оцінювання навчальних досягнень учнів 6 – 9 класів здійснюється за 12-бальною шкалою
(відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти») (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педагогічних працівників
- Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
(наказ МОН №36 від 15.01.2018 р. «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти») (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
- Атестація педагогічних працівників
(наказ МОН № 930 від 06.10.2010 р. «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників») (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу
- Діяльність спрямована на забезпечення якості освіти у закладі
- Дотримання вимог законодавства
- Організація освітнього процесу
- Моніторинг поставлених завдань
- Планування діяльності закладу
- Визначення режиму роботи закладу
- Реагування на звернення, випадки булінгу
- Зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників
(НАКАЗ МОН ВІД 08.08.13 р. № 1135) (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
- Повноваження керівника закладу освіти
(СТАТТЯ 26 ЗУ «ПРО ОСВІТУ») (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
- Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти
(НАКАЗ МОН УКРАЇНИ 28.03.2018 р. № 291) (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Академічна доброчесність
В закладі розроблено Положення про академічну доброчесність Запорізького навчально-виховного комплексу №42 Запорізької міської ради Запорізької області ( ПЕРЕГЛЯНУТИ)
Положення містить наступні розділи:
- Загальні положення.
- Поняття та принципи академічної доброчесності.
- Забезпечення академічної доброчесності учасниками освітнього процесу.
- Види відповідальності за порушення академічної доброчесності.
- Заходи з попередження фактів порушення академічної доброчесності.
- Порядок виявлення та встановлення фактів порушення академічної доброчесності.
- Заключні положення.
– Напрями оцінювання освітньої та управлінської діяльності (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
Критерії, вимоги, індикатори внутрішньої системи забезпечення якості освіти
- Критерії та індикатори оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
- Рівні оцінювання якості освітньої діяльності закладу (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
З метою визначення позитивних тенденцій та подальших шляхів впровадження Державного стандарту базової середньої освіти, закладом освіти було проведено “Самоаналіз стану впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у 5-х класах Запорізької гімназії №42 Запорізької міської ради у 2022-2023 навчальному році”.
Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
З метою забезпечення безперервності освітнього процесу та якості дистанційного навчання в закладі освіти, реалізації прав здобувачів освіти на рівний доступ освітніх послуг в закладі було здійснено перевірку стану дистанційного навчання
Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Самооцінювання рівня готовності закладу освіти до цифрових трансформацій
– Рівень початкової освіти SELFIE 2021-2022, session 1 (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Рівень базової середньої освіти SELFIE 2021-2022, session 1 (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
З метою аналізу стану сформованості та функціонування внутрішньої системи якості освіти в закладі було здійснено самооцінювання освітніх і управлінських процесів.
Результати самооцінювання узагальнено і занесено до таблиці.
– Узагальнена таблиця результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу ЗНВК № 42 (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Узагальнена таблиця критеріїв індикаторів та інструментарію для оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу ЗНВК № 42 та внутрішньої системи забезпечення якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)