Забезпечення внутрішньої системи якості освіти

– Наказ “Внутрішня система забезпечення якості освіти.” (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

– Етапи формування внутрішньої системи якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

– Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти

  • Оцінювання результатів навчання учнів 1 – 4 класів НУШ

Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти” (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

  • Оцінювання результатів навчання учнів 5 – 7 класів НУШ

Наказ МОН від 02.08.2024 № 1093 “Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти” (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

  • Модель виведення підсумкової семестрової оцінки за різні групи результатів (ГР) та оформлення оцінювання різних груп результатів у журналі 5 – 7 класів НУШ (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
  • Оцінювання навчальних досягнень учнів 8 – 9 класів здійснюється за 12-бальною шкалою

(відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти») (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

– Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педагогічних працівників

Атестація педагогічних працівників

(наказ МОН № 805 від 09.09.2022 р. зі змінами від 10.09.2024 р. «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників») (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

– Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу

  • Діяльність спрямована на забезпечення якості освіти у закладі
  • Дотримання вимог законодавства
  • Організація освітнього процесу
  • Моніторинг поставлених завдань
  • Планування діяльності закладу
  • Визначення режиму роботи закладу
  • Реагування на звернення, випадки булінгу
  • Повноваження керівника закладу освіти

(СТАТТЯ 26 ЗУ «ПРО ОСВІТУ») (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

  • Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти

(НАКАЗ МОН УКРАЇНИ 28.03.2018 р. № 291) (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

– Академічна доброчесність

В закладі розроблено Положення про академічну доброчесність Запорізької гімназії №42 Запорізької міської ради (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

Положення містить наступні розділи:

  • Загальні положення.
  • Поняття та принципи академічної доброчесності.
  • Забезпечення академічної доброчесності учасниками освітнього процесу.
  • Види відповідальності за порушення академічної доброчесності.
  • Заходи з попередження фактів порушення академічної доброчесності.
  • Порядок виявлення та встановлення фактів порушення академічної доброчесності.
  • Заключні положення.

Напрями оцінювання освітньої та управлінської діяльності (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

Критерії, вимоги, індикатори внутрішньої системи забезпечення якості освіти

  • Критерії та індикатори оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

  • Рівні оцінювання якості освітньої діяльності закладу (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

З метою визначення перспективних напрямків для організації подальшої роботи щодо реалізації державної політики  у сфері освіти та принципів освітньої діяльності закладу освіти, зокрема академічної доброчесності, в лютому 2024 року було проведено самоаналіз стану дотримання принципів академічної доброчесності.

Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

З метою визначення пріоритетних напрямків роботи з подолання освітніх втрат учнів в 2024/2025 н.р.,  в червні 2024 року було проведено самоаналіз стану організації роботи з надолуження освітніх втрат учнів в 2023/2024 н.р.

Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

З метою контролю за якістю організації очної  форми навчання  у змішаному режимі,  в травні 2024 року було проведено  моніторинг стану організації очної форми навчання в змішаному режимі.

Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

З метою визначення позитивних тенденцій та подальших шляхів впровадження Державного стандарту базової середньої освіти, закладом освіти було проведено “Самоаналіз стану впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у 5-х класах Запорізької гімназії №42 Запорізької міської ради у 2022-2023 навчальному році”.

Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

З метою забезпечення безперервності освітнього процесу та якості дистанційного навчання в закладі освіти, реалізації прав здобувачів освіти на рівний доступ освітніх послуг в закладі було здійснено перевірку стану дистанційного навчання

Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Самооцінювання рівня готовності закладу освіти до цифрових трансформацій

– Рівень початкової освіти SELFIE 2021-2022, session 1 (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

– Рівень базової середньої освіти SELFIE 2021-2022, session 1 (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

З метою аналізу стану сформованості та функціонування внутрішньої системи якості освіти в закладі було здійснено самооцінювання освітніх і управлінських процесів.

Результати самооцінювання узагальнено і занесено до таблиці.

– Узагальнена таблиця результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу ЗНВК № 42 (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

– Узагальнена таблиця критеріїв індикаторів та інструментарію для оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу ЗНВК № 42 та внутрішньої системи забезпечення якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)