– Наказ “Внутрішня система забезпечення якості освіти.” (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Етапи формування внутрішньої системи якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти
- Оцінювання результатів навчання учнів 1 – 4 класів НУШ
Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти” (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
- Оцінювання результатів навчання учнів 5 – 7 класів НУШ
Наказ МОН від 02.08.2024 № 1093 “Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти” (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
- Модель виведення підсумкової семестрової оцінки за різні групи результатів (ГР) та оформлення оцінювання різних груп результатів у журналі 5 – 7 класів НУШ (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
- Оцінювання навчальних досягнень учнів 8 – 9 класів здійснюється за 12-бальною шкалою
(відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти») (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педагогічних працівників
- Професійний стандарт вчителя (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
Атестація педагогічних працівників
(наказ МОН № 805 від 09.09.2022 р. зі змінами від 10.09.2024 р. «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників») (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу
- Діяльність спрямована на забезпечення якості освіти у закладі
- Дотримання вимог законодавства
- Організація освітнього процесу
- Моніторинг поставлених завдань
- Планування діяльності закладу
- Визначення режиму роботи закладу
- Реагування на звернення, випадки булінгу
- Повноваження керівника закладу освіти
(СТАТТЯ 26 ЗУ «ПРО ОСВІТУ») (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
- Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти
(НАКАЗ МОН УКРАЇНИ 28.03.2018 р. № 291) (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Академічна доброчесність
В закладі розроблено Положення про академічну доброчесність Запорізької гімназії №42 Запорізької міської ради (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
Положення містить наступні розділи:
- Загальні положення.
- Поняття та принципи академічної доброчесності.
- Забезпечення академічної доброчесності учасниками освітнього процесу.
- Види відповідальності за порушення академічної доброчесності.
- Заходи з попередження фактів порушення академічної доброчесності.
- Порядок виявлення та встановлення фактів порушення академічної доброчесності.
- Заключні положення.
– Напрями оцінювання освітньої та управлінської діяльності (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
Критерії, вимоги, індикатори внутрішньої системи забезпечення якості освіти
- Критерії та індикатори оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
- Рівні оцінювання якості освітньої діяльності закладу (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
З метою визначення перспективних напрямків для організації подальшої роботи щодо реалізації державної політики у сфері освіти та принципів освітньої діяльності закладу освіти, зокрема академічної доброчесності, в лютому 2024 року було проведено самоаналіз стану дотримання принципів академічної доброчесності.
Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
З метою визначення пріоритетних напрямків роботи з подолання освітніх втрат учнів в 2024/2025 н.р., в червні 2024 року було проведено самоаналіз стану організації роботи з надолуження освітніх втрат учнів в 2023/2024 н.р.
Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
З метою контролю за якістю організації очної форми навчання у змішаному режимі, в травні 2024 року було проведено моніторинг стану організації очної форми навчання в змішаному режимі.
Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
З метою визначення позитивних тенденцій та подальших шляхів впровадження Державного стандарту базової середньої освіти, закладом освіти було проведено “Самоаналіз стану впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у 5-х класах Запорізької гімназії №42 Запорізької міської ради у 2022-2023 навчальному році”.
Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
З метою забезпечення безперервності освітнього процесу та якості дистанційного навчання в закладі освіти, реалізації прав здобувачів освіти на рівний доступ освітніх послуг в закладі було здійснено перевірку стану дистанційного навчання
Результати перевірки (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Самооцінювання рівня готовності закладу освіти до цифрових трансформацій
– Рівень початкової освіти SELFIE 2021-2022, session 1 (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Рівень базової середньої освіти SELFIE 2021-2022, session 1 (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
З метою аналізу стану сформованості та функціонування внутрішньої системи якості освіти в закладі було здійснено самооцінювання освітніх і управлінських процесів.
Результати самооцінювання узагальнено і занесено до таблиці.
– Узагальнена таблиця результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу ЗНВК № 42 (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
– Узагальнена таблиця критеріїв індикаторів та інструментарію для оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу ЗНВК № 42 та внутрішньої системи забезпечення якості освіти (ПЕРЕГЛЯНУТИ)